![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Daca mai e intreaga si la anul(sezon), si mai ai ce sa dai(pe mana ta evident), iti place pozitia mai tehnica si mergi mai mult in afara(Cheia...) decat in oras merita CBR 1000RR 2009, primul SS cu ABS(un pas mare inainte).
Bafta ridere,sa ne vedem la primavara ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Daca mai e intreaga si la anul(sezon), si mai ai ce sa dai(pe mana ta evident), iti place pozitia mai tehnica si mergi mai mult in afara(Cheia...) decat in oras merita CBR 1000RR 2009, primul SS cu ABS(un pas mare inainte). Bafta ridere,sa ne vedem la primavara ![]() Dar nu inteleg de ce la RR-ul asta nou, ambreajul este pe cablu ![]() M-am apucat sa repar radiatorul! L-am curatat de vopsea in zona indoita, am umplut gaura cu un fel de Poxipol, dar din SUA, care rezista la 300 grade si la gaurire/slefuire etc. Apoi l-am slefuit, l-am dat cu filler, l-am slefuit din nou cu smirghel fin si apa si apoi l-am vopsit cu spray-ul. Am vopsit ambele parti ale radiatorului ca sa nu se vada diferente. Jumatatea buna a iesit impecabil si pe cea reparata s-au facut niste brobonele. Mici umflaturi! Am curatat fopseaua cu smirghel fin si am dat din nou cu filler. Iar au aparut! Acum si mai multe! Ce o avea? Pozele sunt facute acum in ultima faza. Scuze pt calitate dar e camera telefonului. Vre-un sfat, ceva... ![]() later edit: poate ca o sa spuneti ca de ce nu-mi iau alt radiator nou! Pentru ca nou este 36 milioane! ![]() This post has been edited by butcky: Jan 24 2009, 04:22 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|||||||||
|
||||||||||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 12:01 AM |