![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
astazi am descoperit inca una. mi se pare cel putin penibila: la puntea spate, pentru a inlocui protectia de murdarie a discului, trebuie sa dai jos (si deci sa schimbi...) rulmentul ! nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa desfaci planetara, eventual bascula de pe masina, deci manopera la greu si riscuri mari de a distruge ceva.
nici macar nu cred ca am loc sa sudez ceva acolo fara sa distrug, de exemplu, burduful de la planetara ![]() si tot ca design flaw, cum e posibil ca ditamai tabloiul de gros, sa se deformeze in asa hal incit sa nu mai poti prinde in el sigurantele de la sabotii pentru frina de mina ?! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Poti folosi o freza pentru santuletele alea mici
![]() Eu nu m-as chinui sa reinventez niste bucati de tabla pe care sa le prind cu nituri de tabla de protectie originala. Incearca sa-ti imaginezi niste bolturi de prindere care au floarea din spate mai mare :unibrow: Intelegi ce vreau sa zic? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 10:15 AM |