![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
pt cei care nu stiu e vb de un e28 528i din 02/1985...masina a avut si inca mai are ceva bube dar incerc sa le rezolv pas cu pas....am ajuns si la asta cu consumul instantaneu...nu imi arata corect...o pornesc si sare acul la maxim (undeva spre 30 litri) si acolo ramane indiferent de ce i-as face
ma puteti ajuta cu ceva idei? sa dau jos bordul si sa curat ceva pe acolo?e vreun senzor, clapeta, cablu pe la motor pe care sa le verific? -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deci nu merge vitezometrul?
In afara de mufa/cablul de la diferential nu stiu ce ar putea fi. Dar daca nu se rezolva as desface bordul si as curata contactele de la toate fisele si conectorii ceasurilor. Ocazie cu care as schimba si acumulatorii de la Service Indicators, daca nu mai functioneaza nici ei corect. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 10:04 PM |