![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 15-January 09 Member No.: 2,457 Car: e36 Engine: M52 2.0 150cp ![]() |
Iacata si lamaia mea scumpa....
Se ia una bucata constructor masini bengoase si se realizeaza... BMW 320i model 10.1995 motor M52 nicasil (asta e) 150cp coupe... Dotari.. Piele, computer bord, dublu climatronic digital, geamuri electrice, incalzire in scaune, oglinzi M style, eleron, pachet suspensii M, jante pe 16, si nu in ultimul rand.. ASC |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pentru siguranta celorlalti mai bine ne mutam din tara. Totul trebuie sa inceapa de la un basic training facut la scoala de soferi, nu sa-si ia gigel carnetu pe sub scara si dupa aia sa ne rugam la Dumnezeu sa-si ia vreun avion cu dsc, abc, atc, ca sa nu ne faca praf in noaptea de anu nou.
Basic training si sistemul de asigurari corelat cu realitatea. Ia gandeste-te ce s-ar intampla daca nu s-ar mai baza in totalitate ca au coishpe sisteme de siguranta pe masini si ar avea defapt si o scoala facuta ca lumea + sistemele de ajutor. Daca nu stii iti spun eu, ne-am transforma in Germania. Partial. ![]() Ideea oricum e mult prea complexa ca sa pot sa o rezum in trei fraze, dar asta e esentialul, totul trebuie sa plece de la sofer, nu de la masina. Doamne-fereste, cu atat mai bine ca exista sistemele astea, dar intr-o lume cu o scara de valori adevarata trei sferturi din soferi si-ar lua o masina care ar si s-o stapaneasca si cu si fara sisteme. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:27 PM |