![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
asa cateva de vara
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Pisica, tot pisica, dom'le..
![]() Sunt sigur ca peste cativa ani (4-5) ursuletul va decadea din pozitia de "best bimmer ever" si va fi inlocuit de pisicuta.. ![]() Si e si normal sa se intample asta.. deja cei mai "noi" ursi vor avea 20 de ani, iar unii aproape 30.. Pretul pisicii se va apropia de cel de-acum al ursului, salariile vor creste constant (in valoare absoluta macar) si (mai) multi si-o vor putea permite.. Oricum, io sunt inebunit dupa E36, intotdeauna l-am considerat "adevaratul BMW", nu ursii, nu rechinii (nuuu mai daati maaah ![]() E o masina clasica dar foarte moderna in acelasi timp.. Cred ca interiorul E36 poate concura cu success cu cele ale multor masini mai noi de 2000, iar exteriorul - cu exceptia farurilor dure, aspre - da iarasi clasa multor(a) Tuningul exterior imi place sa fie cat mai discret (eventual "inspirat" din cel al M3-ului), masina "penalizand" foarte "dur" excesele, tocmai datorita stilului clasic.. (dupa cum se poate observa in unele poze atasate mai sus) Asta de ex mi se pare reusita.. ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 03:23 PM |