![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mm am vazut la silviu in semnatura ce intrebari i se pun
![]() la mine pe scurt ca tre sa fug de la serv. da dece iti plac astea vechi? da dece consuma asa mult? da e pe carburator? are injectie din 72? cat ai dat pe ea? cat ai bagat in ea? cat ai fugit cu ea? da mai merge?? da dece nu o vinzi ?asta e cea mai penala adresata mie personal da dece ti atatea cotete ? da dece nu le vinzi pe toate sa ti iei una mai noua? da dece bagi bani in ele? da de unde ai pasiunea asta? da cat consuma domne?..........mama asa mult:PP cat prinde? si lista .o sa continue.acum nu mi vin toate in minte -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
pai mi-a picat fisa vazandu-l pe al tau
![]() ideal ar fi unul non fl, cu semnale albe, kit m, automat, cu cruise si trapa mai departe....jantele pot fi si de tabla ca am in cap niste baracude sau bbs-uri (nu stiu modelul) si desigur, ceva mis-mas-uri pe la admisie ![]() ![]() on-topic, de ceva vreme ma intreaba din prieteni de ce-l tin pe dreapta si nu merg cu el ![]() ..imi e dor ![]() This post has been edited by CRM112: Jan 14 2009, 02:03 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 01:16 AM |