![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mm am vazut la silviu in semnatura ce intrebari i se pun
![]() la mine pe scurt ca tre sa fug de la serv. da dece iti plac astea vechi? da dece consuma asa mult? da e pe carburator? are injectie din 72? cat ai dat pe ea? cat ai bagat in ea? cat ai fugit cu ea? da mai merge?? da dece nu o vinzi ?asta e cea mai penala adresata mie personal da dece ti atatea cotete ? da dece nu le vinzi pe toate sa ti iei una mai noua? da dece bagi bani in ele? da de unde ai pasiunea asta? da cat consuma domne?..........mama asa mult:PP cat prinde? si lista .o sa continue.acum nu mi vin toate in minte -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 267 Joined: 13-September 07 Member No.: 1,144 Car: E30 cabrio Engine: M40B18 ![]() |
se adauga : - frate , unde ai mai gasit modelul asta ?
- cand aveam eu d-asta tu nici nu existai - am si eu un m3 e30 cabrio dar il tin in germania ca nu am bani de taxa - de ce o ti sub prelata ? sa nu inghete ? ![]() -------------------- M40B18 E30 Convertible Design Edition - Mauritiusblau
+ M-technik suspension + Wiesmann hardtop + 16" BBS RS - front 9,5J ET 21 ; rear 11J ET 09 + others ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th October 2025 - 02:07 AM |