![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mm am vazut la silviu in semnatura ce intrebari i se pun
![]() la mine pe scurt ca tre sa fug de la serv. da dece iti plac astea vechi? da dece consuma asa mult? da e pe carburator? are injectie din 72? cat ai dat pe ea? cat ai bagat in ea? cat ai fugit cu ea? da mai merge?? da dece nu o vinzi ?asta e cea mai penala adresata mie personal da dece ti atatea cotete ? da dece nu le vinzi pe toate sa ti iei una mai noua? da dece bagi bani in ele? da de unde ai pasiunea asta? da cat consuma domne?..........mama asa mult:PP cat prinde? si lista .o sa continue.acum nu mi vin toate in minte -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
frumoooosssss
la mine cea mai tare faza a fost cu renou 12, inainte sa-i schimb motorul, ala vechi facea ca toate alea, rontanea, tacheti, batea...mai rau ca un dizel se auzea...si ma duc la mine la cap la 66, la spitalul fundeni, la magazin, moment in care coboara un sofer de autobuz 253, vine la mine.. "baiatu, e dizel? cum ai reusit? ai facut-o singur? e motor de vw de 1.6? si cum l-ai adaptat?" raspuns: e de vanzare..nu vreti" ![]() -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 05:58 AM |