![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am o dilema: cand am trecut de la carb. la injectie am montat pompa electrica de exterior...
am inteles dintr-o discutie cu cineva care are un 524 td(e 28) ca are o pompa scufundata si una afara din rezervor. asa ar trbui sa aiba si benzinarele? frate-meu are mertzan si are intr-adevar doua pompe, una functioneaza numai cand se merge sport. eu o simt pe a mea ca nu face fata cate odata daca accelerez brusc. nici nu stiu ce presiune dezvolta-am luat-o de la un ursuletz cu mot. de 1800. intrebarea e: montez inca o pompa sau o schimb pe asta cu una mai vanosa? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
ciudat...deci dupa cum reiese din schema...eu n-am injector de pornire la rece...si canistrele acelea nu le am....dar configuratia asta am vazut-o pe un m20b20 dar varianta de 92kw 125cai, al meu e cel de 95kw...sa fie un jetronic mai ciudat al meu?sau e un hibrid intre jetronic si motornic...vacumurile din poze le am si eu identice toate furtunasele acelea, la mine difera doar partea ca nu am acea parte cu injectorul de pornire...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
ciudat...deci dupa cum reiese din schema...eu n-am injector de pornire la rece...si canistrele acelea nu le am....dar configuratia asta am vazut-o pe un m20b20 dar varianta de 92kw 125cai, al meu e cel de 95kw...sa fie un jetronic mai ciudat al meu?sau e un hibrid intre jetronic si motornic...vacumurile din poze le am si eu identice toate furtunasele acelea, la mine difera doar partea ca nu am acea parte cu injectorul de pornire... da,ala din poza e primul jetronic de 125cai al tau e de 129 parca,am mai vazut la cineva la un e28 din 86 injetie identica ca fostul meu jetronic insa fara al 7lea injector banuiesc ca la tine difera si carcasa filtrului de aer,e din aia de plastic nu? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:46 AM |