![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 6-January 09 From: Cluj Member No.: 2,438 Car: E36,F650 Engine: 1.6 102cp,650 48cp ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Există 2 şuruburi, unul de umplere şi unul de golire.
Eu zic să mergi la un service ca să faci schimbul de ulei. Aşa poţi curata şi magneţii de depuneri, operaţiunea se face mult mai uşor pe elevator. Nu cred că are rost să faci tu schimbul. This post has been edited by Ciupanezu: Jan 7 2009, 12:33 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 6-January 09 From: Cluj Member No.: 2,438 Car: E36,F650 Engine: 1.6 102cp,650 48cp ![]() |
Există 2 şuruburi, unul de umplere şi unul de golire. Eu zic să mergi la un service ca să faci schimbul de ulei. Aşa poţi curata şi magneţii de depuneri, operaţiunea se face mult mai uşor pe elevator. Nu cred că are rost să faci tu schimbul. ms mult de informatie,zilele urm o sa ma duc pe la un servicesa cad carei treaba |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 05:10 PM |