![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
MOTOR 2,5 24V MASINA FOSTA IX,ACUM DOAR SPATE.......
CUTIA A RAMAS DE IX ,BLOCANT 3,91......... CONCLUZIA ....MASINA TRAGE CA UN CAINE MORT..... URCA IN TURE DAR DE LA 5000 PINA IN LIMITARE TUROMETRU URCA DAR MASINA STA PE LOC INCERC CU UN BLOCANT 3,45 DAR M-I SA SPUS CA IMI TREBUIE CUTIE ORIGINALA DE 24V...... CINE IMI POATE DA UN SFAT SAU CINE A MAI PATIT ASA CEVA........ MULTUMESC......... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
kiitul de ambreiaj e nou......motorul trage si in a2a a3a a 4- si a 5-a de la 2500 pina la 5000 trage bine dar de la 5000 de ture turometrul urca,dar masina parca sta pe loc......oricum grupul e scurt pt ca 220 la ora am 6200-6300 si limiteaza...
cred ca ceva nu se pupa....o sa incerc cu alt grup....3.45....daca nu ii pun cutie de 24v....... la cea veche 12v aveam 240 si 6000 ture in a 5-a si inca nu limita......cu grup de 3.45 This post has been edited by jakal: Jan 7 2009, 11:43 AM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 10:11 PM |