![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
MOTOR 2,5 24V MASINA FOSTA IX,ACUM DOAR SPATE.......
CUTIA A RAMAS DE IX ,BLOCANT 3,91......... CONCLUZIA ....MASINA TRAGE CA UN CAINE MORT..... URCA IN TURE DAR DE LA 5000 PINA IN LIMITARE TUROMETRU URCA DAR MASINA STA PE LOC INCERC CU UN BLOCANT 3,45 DAR M-I SA SPUS CA IMI TREBUIE CUTIE ORIGINALA DE 24V...... CINE IMI POATE DA UN SFAT SAU CINE A MAI PATIT ASA CEVA........ MULTUMESC......... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
@ionusunt 3,91 e diferentialul de ix din ce zici tu acolo cutia de ix pare a fi diferita(sau o fi vreo smecherie din cutia de transfer nu stiu sa zic ) in nici un caz cutia de ix nu e mai scurta
![]() @jakal ambreiajul in ce stare este?incearca in a 4-a sau a 5-a sa accelerezi brusc de la 2000 ture si vezi cum urca eventual repeta treaba asta 2 3 ori(accelerezi pana la 3000 3500 ridici piciorul de pe acceleratie si accelerezi iar cand ajungi la 2000) This post has been edited by alex230ro: Jan 7 2009, 07:56 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:33 AM |