![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am o dilema: cand am trecut de la carb. la injectie am montat pompa electrica de exterior...
am inteles dintr-o discutie cu cineva care are un 524 td(e 28) ca are o pompa scufundata si una afara din rezervor. asa ar trbui sa aiba si benzinarele? frate-meu are mertzan si are intr-adevar doua pompe, una functioneaza numai cand se merge sport. eu o simt pe a mea ca nu face fata cate odata daca accelerez brusc. nici nu stiu ce presiune dezvolta-am luat-o de la un ursuletz cu mot. de 1800. intrebarea e: montez inca o pompa sau o schimb pe asta cu una mai vanosa? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
un minus cum a zis si TiL il ai ca nu ai releu,cand pui contactul,la jetronic,tr sa bazaie odata scurt .la tine bazaie continuu am vazut
despre conducte nu e vb ca a fost pe carb,si a mea tot arb a avut.sunt aceleasi conducte. pompa de benzina e aceasi,nui vb de debit/presiune,presiunea e reglata de reg de presiune care ala difera.de ex la 2.0i si 3.2i este de 2.5bar,sau la 2.8i sau 3.5 e de 3.0bar eu am pompa de benzina de la 3.5 de la manole.inseamna ca trebuia sa zbor cu masina ![]() despre izolatia pompei,nu are nici una izolatie cel putin la e28 acolo "sub bancheta" deasupra planetarei unde e pusa de fabrica.se aude asa zgomot ca e uzata,si a mea bazaie la fel ![]() posibil sa fie si ca nu ai canistra aia mica acolo pana in rampa care tr sa fie plina cu benzina la pornire -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 05:11 PM |