![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am o dilema: cand am trecut de la carb. la injectie am montat pompa electrica de exterior...
am inteles dintr-o discutie cu cineva care are un 524 td(e 28) ca are o pompa scufundata si una afara din rezervor. asa ar trbui sa aiba si benzinarele? frate-meu are mertzan si are intr-adevar doua pompe, una functioneaza numai cand se merge sport. eu o simt pe a mea ca nu face fata cate odata daca accelerez brusc. nici nu stiu ce presiune dezvolta-am luat-o de la un ursuletz cu mot. de 1800. intrebarea e: montez inca o pompa sau o schimb pe asta cu una mai vanosa? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, canistra neagra de pe rampa e pentru reglarea presiunii. Dar mai trebuie sa ai o supapa uni-sens cara sa mentina presiunea cat timp pompa nu lucreaza, nu? Ei, asta nu stiu unde e, daca exista.
Sunt doua canistre pe furtunul de tur si de retur, chiar langa rampa de injectie, alea sunt goale, nu stiu ce rol au, sa tina aerul... ? Am una in portbagaj, o putem studia cand ne vedem. Lucian, cum spunea si Vladut (nu bag mana in foc dar cred ca are dreptate) : pompa de benzina e una si aceeasi de la 1.6 la 2.5. Deci pompa ta de 1.8 ar trebui sa faca fata, daca e in mintile ei. Ca doar nu ai locomotiva sa-i trebuiasca cinshpe pompe ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Da, canistra neagra de pe rampa e pentru reglarea presiunii. Dar mai trebuie sa ai o supapa uni-sens cara sa mentina presiunea cat timp pompa nu lucreaza, nu? Ei, asta nu stiu unde e, daca exista. Canistra de pa rampa care regleaza presiune da drum la benzine in retur cand presiune in rampa depaseste o valoare, la mine 3 bari. Daca este oprita pompa presiune ramana stabil pe presiune la care este inchisa supapa in canistra, 3 bari. Oarecum. Al doila supapa ar trebui sa fie in pompa, cred. Cele 2 canistre goale ar fi de stabilizare presiune, cum am zis mai sus, ca consum de benzina la l-jetronic pare sa fie mare uneori pe perioade scurte. This post has been edited by bartro: Jan 6 2009, 01:29 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 03:39 AM |