![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am o dilema: cand am trecut de la carb. la injectie am montat pompa electrica de exterior...
am inteles dintr-o discutie cu cineva care are un 524 td(e 28) ca are o pompa scufundata si una afara din rezervor. asa ar trbui sa aiba si benzinarele? frate-meu are mertzan si are intr-adevar doua pompe, una functioneaza numai cand se merge sport. eu o simt pe a mea ca nu face fata cate odata daca accelerez brusc. nici nu stiu ce presiune dezvolta-am luat-o de la un ursuletz cu mot. de 1800. intrebarea e: montez inca o pompa sau o schimb pe asta cu una mai vanosa? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
pompa nu are releu
![]() asa mi-a legat-o electricianul care mi-a facut instalatia dupa ce am pus injectia. daca pun contactul merge continuu. cat despre regulatoarele alea de presiune, nu stiu ce sa zic. le am si eu-nu stiu cate de bune sunt. pompa mea ea cam zgomotoasa. se aude din masina cum merge. adevarul e ca e montata sub bancheta din spate, fara izolatie, si prob. din cauza asta se aude un bazait cand merge. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 08:24 AM |