![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am o dilema: cand am trecut de la carb. la injectie am montat pompa electrica de exterior...
am inteles dintr-o discutie cu cineva care are un 524 td(e 28) ca are o pompa scufundata si una afara din rezervor. asa ar trbui sa aiba si benzinarele? frate-meu are mertzan si are intr-adevar doua pompe, una functioneaza numai cand se merge sport. eu o simt pe a mea ca nu face fata cate odata daca accelerez brusc. nici nu stiu ce presiune dezvolta-am luat-o de la un ursuletz cu mot. de 1800. intrebarea e: montez inca o pompa sau o schimb pe asta cu una mai vanosa? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Lucian, cum adica lasi pompa cateva secunde? Ai pompa pusa direct pe contact, nu e comandata de releu?
Dupa cat timp se opreste? O secunda sau mai mult? Al meu, la rece, se mai opreste la nici o secunda dupa ce a pornit la sfert. Cred ca se intampla din cauza ca e inecat. Daca il ajut cu aer apasand pedala de acceleratie porneste garantat. Bart, nu bag mana in foc, dar cred ca singura valva de sens unic e la pompa, canstrele alea doua mici de langa rampa de injectie sunt niste cutii goale... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Bart, nu bag mana in foc, dar cred ca singura valva de sens unic e la pompa, canstrele alea doua mici de langa rampa de injectie sunt niste cutii goale... goale? ![]() La mine canistra mica neagra e valva de presiune, care tine presiune in rampa stabil la 3,0 bar. Mai are si o conexiune la vacuum din galerie care mai scade presiune in rampa nitel cand motor merge pe relanti pentru o reglare de benzina injecate mai fina. Nu stiu cum e la jetronic, dar parca canistre sau cel putin una din ele sunt de fap un fel de rezerva de benzina sub presiune pentru situatie in care este necesar un debit mare de benzina in scurt timp. Cand am motor oprit de ceva timp si dau jos furtun de tur sau canistra iese un jet de benzina. Am facut un dus asa odata. Deci tine presiune si cand e oprit motor. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 10:56 AM |