![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
niste bbs i-ar sta ft bine.fie ele si de 15
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La interior chiar nu mai am ce sa ii fac. Ieri i-am montat si perdeluta electrica in spate si centurile, mai am sa-i montez bancheta si consola centrala partea din spate in care trebuie sa decupez locul pentru buton.
Jantele astea pe 15 sunt naspa intr-adevar, dar de iarna sunt tocmai bune. In Germania cand am fost ultima oara acu 2 ani am vazut ca aia in general pe masinile obisnuite aveau roti nu prea aratoase iarna, multi chiar de tabla. Probabil si pentru ca sa ai 8 roti calumea costa ceva. Cele cu care merg vara sunt pe 16, sunt de E39 si se vad in pozele in care am bicicletele pe masina. Alea dau bine cu linia masinii si nu vreau sa le mai schimb. Ma gandeam astea pe 15 sa le schimb cu unele originale de E34 sa am iarna, si BBS imi plac, dar parca nu mai am chef de cautat jante. Ii mai trebuie si capace la jantele astea pe 15, la 2 se dezlipise emblema si nu mai stateau nici ele prea bine si le-am aruncat. Trebuie sa merg zilele astea la mecanic sa montez aparatori de amortizor noi originale pe fata, le am deja, pe masina sunt unele universale care s-au rupt si ating tija amortizorului. Mai vreau s-o duc la tester la Filaret, daca ma primesc, sa vad ce masoara sonda lambda si care-i treaba cu injectoarele, si eventual sa curat injectoarele. Si sa-i schimb cele 6 garnituri de la galeria de admisie, care sunt comandate deja. This post has been edited by Piovra: Jan 4 2009, 06:09 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:26 AM |