![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi a mea circulă în România din prima zi.
![]() Şi eu am băgat 8000-8500 în maşină însă am cumpărat piese noi în proporţie de 90%. Mă rog, mi se pare o sumă mare pentru că ai enumerat multe piese sh care nu ar trebui să coste mult. Oricum, totul este posibil. Probabil că cei de la care ai cumpărat piese sh au preţuri mari. Am observat că mulţi cer 100 Ron pe un şurub care costă 50 Ron la reprezentanţă. This post has been edited by Ciupanezu: Jan 3 2009, 09:25 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si asta e adevarat, ca cei cu preturi sh cer mult.
Scaunele, instalatia de spalat faruri, m-au costat destul de mult. Suruburi am luat multe insa de la reprezentata. SH am luat piese de interior, aerul conditionat etc, de aici sau de ebay. Inelul ala de alunecare de la volan, panglica cum ii zici tu, mi l-a rupt cineva care mi-a mutat masina in timp ce aveam volanul desfacut. L-am luat sh, dar tot a fost 50 de euro + transport. Si am preferat sa-l iau din germania si sa platesc si transport decat sa-i dau 70 unuia de aici, ca atat imi cerea cineva. Piese noi originale am mai luat si de pe ebay.com din State, ca erau mai ieftine ca la reprezentanta la noi cu tot cu transport. In principiu am schimbat cam tot ce ai schimbat tu. Parbrizul de 3 ori. Brate de la articulatie de 2 ori, unele de 3 ori. Tot ce am schimbat pe masina brat sau bucsa e Lemförder sau original, cele incluse in numaratoarea asta. N-au legatura la calitate si nici la pret cu alte marci. Am mai avut niste bucsi SWAG la cutie care s-au rupt dupa 1000km. Etc etc Am mai facut si excese si prostii, plafonul l-am tapitat, am dat 200 de euro cu incredere dupa lucrarea cu volanul, care iesise relativ bine, a iesit naspa, mi-a pierdut prostul de l-a tapitat o clema, stii ca ne-am intalnit atunci la el, cand venisem dupa clema. Mi-era deja scarba de el, trageam de el de 1 luna sa faca ala si stateam cu masina demontata. Clema aia nu exista separat, era lipita de plafon. Intre timp, suparat si pe lucrarea de tapiterie, am cumparat un plafon sh in stare destul de buna cu 250 ron. Cand le-am pus unul langa altul acasa, am descoperit ca totusi cel SH era mai varza ca cel tapitat si mai mult de 1 an n-ar fi tinut nici el la tavaleala. Plus ca nu fusesem atent si ii lipsea un cadru de metal care trebuia lipit de el si fusese pe masina. Insemna sa ma chinui sa il lipesc, alt tapiter, alti nervi. Pana la urma am luat clema de pe plafonul SH, pe ala l-am aruncat, am lipit-o unde trebuie pe cel tapitat, l-am montat si am zis fie ce-o fi si cat o dura, nu mai am chef sa stau cu masina desfacuta. Pentru ca in timpul ala si mergeam cu ea. Si tot asa. This post has been edited by Piovra: Jan 3 2009, 09:52 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:32 AM |