![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Serios, cred că exagerezi un pic cu suma de 9000 €.
E adevărat că ai schimbat multe piese însă dacă majoritatea sunt sh, cam greu să ajungi la suma asta. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Serios, cred că exagerezi un pic cu suma de 9000 €. E adevărat că ai schimbat multe piese însă dacă majoritatea sunt sh, cam greu să ajungi la suma asta. Nu vreau sa intru in polemici pe tema asta, du-te doar si intreaba-l pe tipul super de treaba de la piese de la AB Baneasa de un E34 la care se tot cumpara piese si sa vezi ca o sa-l apuce rasul. De fapt ii apuca rasul la inceput, acum doar zambesc si imi comanda imediat orice am nevoie, surub, piulita sau suporti de bare. Sau pe importatorul de anvelope BINAR de langa AB Centura de cate ori am facut geometria la ei. Sunt peste 9000 sigur. In al doilea rand si tu te lauzi cu cati bani ai bagat in reconditionarea masinii tale asa ca eu de ce sa nu spun. Nu crezi treaba ta. Daca insisti iti fac un calcul pe piese majore ca sa stii ce te asteapta si pe tine, ca si a ta e tarata prin Romania, nu e de Germania. Recent am avut cu cardanul o problema, mai exact cu capatul dinspre diferential o problema, inca nu stiu de la ce, s-a intamplat ceva la rulmentii de la diferential am impresia dupa ce am mers maxim cu masina. Am cumparat unul sh in stare mai buna. Intreaba-i pe cei de la RUNE, Uni-Cardan servis la cate cardane de E34 le-au schimbat rulmentul central si capatul dinspre diferential cu piese noi originale, aduse de client, si cat costa echilibratul si schimbarea crucii cardanice. This post has been edited by Piovra: Jan 3 2009, 08:58 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:22 AM |