![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mersi
![]() Referitor la stopuri, nu sunt OEM, dar sunt Hella. Mai am o serie de poze pe care trebuie sa o urc sus,unde le-am pozat si logo-ul de pe ele. Au venit si in ambalajul galben cu logo-ul Hella si chiar par ok. Deci farurile, proiectoarele, stopurile spatele si semnalele fata le-am luat de pe ebay.de de la userul autoteile_ortynski. Vad ca au si acum de vanzare stopuri spate, proiectoare si semnale fata. Semnalele fata nu sunt Hella, sunt niste ieftinaturi, dar calitatea lor pare buna. - setul de stopuri e 65 EUR - setul de semnale fata 14 EUR - proiector 35 EUR - faruri nu mai au demult, au fost 60 EUR bucata Transport 20-50 EUR in functie de cat de mare e pachetul. La 50 a fost un pachet cat mine de inalt. Si vor numai prin transfer bancar plata, care transfer a mai fost 45 EUR. Foarte ieftin zic eu, avand in vedere ce preturi vehiculau astia pe la magazine pe aici cand am cumparat farurile, 350 RON bucata producator de genul TYC. Later edit: Mai nou vad ca vor si Paypal. Cand am cumparat eu, i-am tot intrebat si au zis ca nu. ![]() This post has been edited by Piovra: Dec 29 2008, 11:05 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:25 AM |