![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
arata bine.ai facut treburi cu cap . optiuni +mecanica si estetic ,fara tunareli si improvizatii....asa cum trebuie de altfel. f frumos acest e34 si are si motorul care trebuie
![]() PS - se vede ca si tu esti cu capu (in sensul bun ![]() ![]() 2 bari transversale orignale bmw ![]() bravo sa o tii tot asa cu balenoiu si sa ne tii la curent cu tot ce se ma intampla la ea LE stopurile sunt oem ? daca da ,de unde si cati bani (chiar daca le ai luat de noi de la bavaria m-ar interesa un pret informativ ) This post has been edited by ionusunt: Dec 29 2008, 05:17 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:19 AM |