![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||||||||||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
In mar sau apr 2008 am stat pe ganduri daca sa montez aer conditionat masinii sau sa renunt la ea. Urma sa vina vara. Am ales sa montez aer conditionat si aici s-a rupt filmul ca sa zic asa, si am inmultit cheltuielile pentru restaurarea ei.
De atunci si pana acum am facut vreo 11 mii km in care masina a fost santier. Inca nu am terminat. Aerul conditionat l-am luat de pe un 520i 24v touring de Italia. Montajul mi l-a facut cineva: compresor de A/C, radiator de apa (era mai mare decat la varianta fara aer), radiator de freon, "paharul" acela cu rol de filtru, conducte, tulumba mare centrala inlocuita cu totul (cea cu cu incalzire cu cea cu A/C), conducte de aer catre zona picioarelor si catre spate. Montajul in compartimentul motorului a fost facut ok, la interior nu mi-a placut, asa ca am demontat eu inca o data totul si am pus la loc dupa vreo 3 luni, timp in care am probat functionarea si am mai schimbat becuri, rotita cu 0,1,2,3,4, grila de mijloc centrala, care are actionare electrica. Am mai schimbat cu piese noi "paharul" acela cu rol de filtru si senzorul de 90/98 grade din radiator pentru ventilatorul auxiliar. Asa am mers cu masina cam 3 luni: Am incercat sa curat praful de peste tot, unele piese din bord, intrerupatoare, contacte le-am desfacut si curatat cu bete de urechi si WD-40. In aug 2008 i-am montat si instalatie de spalat faruri. Cand am montat aerul am cumparat si proiectoarele de pe masina de Italia, pe care le-am inlocuit apoi cu unele noi Hella si cu o folie protectoare 3M peste. Am mai schimbat oglinda retrovizoare cu una electrica cu rabatare automata. Bobinele de la bujii erau de vreo 3-4 feluri diferite, le tot schimbasem ca se crapau si scapau scanteie. Am luat de la un neamt un set sh Beru in stare buna. Cu ele motorul merge mult mai rotund. I-am mai luat 2 cauciucuri noi de vara pe fata, bara centrala de directie, 2 capete de bara Lemförder, semicaseta de directie originala, bucsi de punte spate Lemförder, bucsi bara stabilizatoare fata si spate originale. |
|||||||||
|
||||||||||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:29 AM |