![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||||||||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Toate la timpul lor
![]() Poze din feb 2008 cu ocazia unei excursii la Vulcanii Noroiosi. Aveam puse faruri noi Hella, folie protectoare 3M pe faruri, semnale albe fata, semnale spate albe Hella. Inca nu aveam becurile de semnal argintii, erau portocalii. Inca nu aveam proiectoare. Bara spate si bara fata noi si vopsite complet pe cheltuiala RCA-urilor vinovatilor de accidente. Capacul din bara spate furat sau pierdut. Aveam arcuri si amortizoare noi, toate bratele de pe fata noi, caseta de directie schimbata. Timoneria noua, brate bucsi tot. Volanul imbracat in piele, cu mici defecte a iesit OK. Fetele de usa lipite si retusate; tapiteria de pe ele se dezlipise. In ultima poza se observa si tapiteria de pe tavan care atarna aproape toata. Detectorul din dotare Beltronics Vector 995, luat de pe beltronics.com. Mi l-a adus cineva din State si cand l-am desfacut, avea difuzorul stricat. Mi-a pus un electronist alt difuzor, intre timp s-a stricat si ala si acum am unul de telefon mobil, se aude un pic cam ciudat ![]() Inca nu aveam aer conditionat. Era doar incalzire fara filtru de particule!!! Din care cauza cand dadeam drumul la ventilatie pe 3 dar mai ales 4 imi intra in masina un amestec rafinat si imbatator de praf, bucati de frunze si alte mizerii. :bashwall: Din cauza lipsei filtrului masina era si foarte jegoasa si imbacsita inauntru, m-am chinuit mult sa o curat dupa ce am montat A/C. O data am fost la Mania Detailing, baietii de acolo ma stiu drept cel cu BMWul vechi si jegos ![]() Butonul ala de dezaburire e si el schimbat cam de cand am luat masina, am avut noroc si am gasit pe o masina dezmembrata. Cand am apasat o data pe el, imi intrase degetul prin el si ramasese crapat. Ceasul imi place extrem de mult si am preferat sa-l pastrez, desi aveam posibilitatea sa-i montez OBC. Ca o paranteza, se pare ca la E34 nemtii au avut o scapare, si anume filtrul de particule. Masina n-a fost conceputa cu filtru, si-au dat seama ulterior ca e necesar, si i-a fost gasita o locatie care il face destul de greu de schimbat. Trebuie demontat torpedoul si desfacut destul de mult pana se ajunge la el. Manerul schimbatorului este din piele nou. Cand am cumparat-o avea o tiganie din lemn, probabil din targ. Nici n-am poze, de uratenie ce era. Manseta schimbatorului din imagine e facuta la MB Leather, de frumoasa ce a iesit mi-am cumparata una originala noua. Manerul franei de mana, cel vechi din plastic, si manseta lui, cea veche, din imitatie de piele. Scaunele vechi, cel de la sofer rupt. Presurile sunt cele de velur originale. Acum am unele noi, tot de velur, aceeasi culoare, model de State. Edit: A, inca ceva. Parbrizul e si el schimbat. Cel vechi se crapase. La vremea respectiva nu stiam de diferentele dintre producatorii de parbrize si am pus unul turcesc. Pe langa faptul ca era laminat prost si noaptea era foarte obositor, mi s-a mai si dezlipit. Evitati EUROGLASS ( www.parbrize-euroglass.ro ) cei de pe Splai, intre Vitan si Mihai Bravu. A urmat apoi unul Splintex pus la AGER care si-a luat o piatra sau ceva aruncat de vreun taran de la balcon, ca l-am gasit crapat la vreo 3 zile dupa ce l-am montat si cu o urma mica de lovitura. Am fost nevoit sa pun altul nou, tot Splintex, tot la AGER. This post has been edited by Piovra: Dec 28 2008, 01:59 AM |
||||||||
|
|||||||||
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da, de polen, microfiltru, nu stiu la ce ma gandeam.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 02:14 AM |