![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||||||||||||||||||||||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Poze din apr 2007 dintr-o excursie la Plaiul Foii.
Cu o saptamana inainte ma busise un mos din Vaslui cu ceva gip, prietena a franat brusc la o trecere de pietoni si adormitul mi s-a infipt in spate. Noroc ca n-a fost nimeni ranit de pe trecere. Omul era de o prostie monumentala, deci asa prost rareori am mai vazut in viata mea. Era sa isi mai buseasca masina de vreo 2 ori pana la politie, a mers cu radiatorul spart si fara apa, intr-un cuvant prost-prost-prost. Nu stiu ce a fost in capul meu ca am zis sa-l ajut si n-am mai declarat cu trecerea si l-am ajutat sa ramana cu permisul. Mare greseala, la cat de prost era, trebuia sa-l las fara permis. Reparatia am facut-o pe RCA, a iesit binisor, dar nu excelent. Portbagajul cica a fost inlocuit cu altul SH, restul indreptat. Vopseaua de pe portbagaj avea defecte, dar era incomparabil mai bine decat fusese inainte. M-am ales si cu o bara spate noua neoriginala. Aveam inca amortizoarele si arcurile vechi, nu montasem suspensia noua. Cu suspensia noua n-am mai intrat pe coclauri din astea. Cine a fost la Plaiul Foii stie ca sunt vreo 12-15km parca pe un drum numai pentru Dacii si masini de teren. Mi-a luat oricum vreo ora jumate sa fac drumul ala de 12-15km, am mers foarte foarte incet. Si o poza in care se vede tapiteria de pe plafon dezlipita cum atarna. Anul asta ajunsese sa atarne toata de la trapa pana in spate. Motiv pentru care am ales sa o refac la un individ pe nume Marius Soare. A iesit o porcarie. Si-a batut joc. Va rog frumos sa il evitati. Mai am un pic si ajung si la poze recente ![]() Later edit: A se observa in poze si o tiganie de antena exterioara pe aripa stanga spate, pusa acolo in nu stiu ce scop de niste retardati. Am eliminat-o, cu totu cu cablul care ducea pana in bord si acum folosesc antena normala a masinii, adica firele de dezaburire din luneta. I-am montat si o alarma simpla (MAAT se numeste) anul acesta, avusese o tiganie inainte care nu mai mergea, cu cabluri si consumatori care nu stiu ce faceau legati pe direct pe la calculatoare si care imi descarcau bateria in vreo saptamana daca nu mergeam cu masina. Mi-a luat ceva timp sa ma prind de ce tot mi se consuma bateria. Am eliminat insa toate urmele vechii alarme. :twoup: This post has been edited by Piovra: Dec 27 2008, 06:32 PM |
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:23 AM |