![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
astazi am descoperit inca una. mi se pare cel putin penibila: la puntea spate, pentru a inlocui protectia de murdarie a discului, trebuie sa dai jos (si deci sa schimbi...) rulmentul ! nu mai vorbim de faptul ca trebuie sa desfaci planetara, eventual bascula de pe masina, deci manopera la greu si riscuri mari de a distruge ceva.
nici macar nu cred ca am loc sa sudez ceva acolo fara sa distrug, de exemplu, burduful de la planetara ![]() si tot ca design flaw, cum e posibil ca ditamai tabloiul de gros, sa se deformeze in asa hal incit sa nu mai poti prinde in el sigurantele de la sabotii pentru frina de mina ?! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
eu am gasit bmw care nu il mai avea.ramasese un guler minuscul.rugina i de vina.ai putea sa faci o combinatie romaneasca sa nu muncesti atata
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 10:27 AM |