![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||||||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Poze la 3 luni de cand cumparasem masina.
Farurile erau cele vechi, aveau crapaturi in ele, in cel de pe partea dreapta intra apa si inotau pesti. Lumina facuta de ele era ca si inexistenta, erau bune doar ca eram vazut in trafic noaptea. Vopseaua era foarte matuita, erau vreo trei nuante, intr-un loc pe aripa spate dreapta ii lipsea lacul. Bandourile de pe usi erau ruginite la capete si desprinse din cleme. Embleme zgariate si curatate. Masina in schimb se vede ca avea linie. Nu m-a interesat exteriorul si nu m-am atins de el pana cand nu am facut-o sa mearga cum trebuie. Puntea spate o pusesem cu totul de la un 525 de Germania dezmembrat, ca lovisem roata dreapta spate de o bordura destul de violent. De fapt lovise cauciucul, care s-a taiat, dar tot nu-mi placea ceva la cum statea masina pe drum. Bucsile de la punte le-am schimbat si pe ele, probabil cu unele no-name, atunci nu m-a interesat si nici nu stiam prea multe despre masina. 2 ani mai tarziu aveam sa constat ca nu fusese stransa bine cea de pe dreapta. Vreo 4 luni mi-a luat sa imi dau seama de unde se auzea bataia. bashwall.gif Mai imi vanduse cineva un diferential autoblocant cu 100 de euro, eram foarte fericit ca am autoblocant, raportul lui nu era cel care trebuie si de asta mi-am dat seama mult mai tarziu. In loc de 3,23 era 3,64, vitezele erau mai scurte. Neputand insa sa merg cu mai mult de 160kmh din cauza jocului din volan, a directiei proaste datorata amortizoarelor si bratelor fata uzate si nestiind prea multe despre masina, nu prea mi-am dat seama atunci. Amortizoarele erau terminate si le umplusem cu gaz la un "nea gica". Bara fata era rupta in vreo 3 locuri prin partea de jos, desi nu se vede in poze. Mai tarziu a avut grija una sa nu-mi cedeze trecerea, ocazie cu care m-am ales cu bara fata si o aripa stanga fata noi, ambele neoriginale. Volanul era praf, si ii cumparasem din targ o husa din piele cu care am mers cam 1 an. laugh.gif Husa de pe scaun era de la fostul proprietar, tapiteria scaunului de la sofer era intreaga, dar dadea semne ca o sa se rupa, asa ca am pastrat husa. Pe cea de pe scaunul pasagerului am aruncat-o. Dupa vreo cateva luni, a inceput sa ma enerveze tigania cu husa-maieu si am aruncat-o si pe cea de la sofer. Scaunul se deteriora vazand cu ochii si in vara lui 2008 inainte sa le monteze pe cele sport de M5, sezutul si spatarul erau rupte pe o suprafata mare. Masina a avut si folie pe luneta si geamurile spate. Ma tot oprea politia, arata si tiganita, si i-am curatat folia. Mi-a placut mult mai mult cum arata fara folie. Dar o sa descriu pe larg stricaciunile pe care le avea cand am cumparat-o. This post has been edited by Piovra: Dec 27 2008, 03:28 PM |
|||||
|
||||||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:22 AM |