![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ce ar mai fi de inlocuit ?
Acum 1 an, la amortizoarele fata am pus niste aparatori universale la ideea unui mecanic, ca nu s-a priceput sa le monteze pe cele originale, pe care le si cumparasem. Alea originale le-am donat, porcariile de pe masina s-au rupt si imi freaca in tija de la amortizor. Le-am cumparat din nou pe cele originale sa le schimb. Am comandat oglinda stanga incalzita de la @grozadan, la cea pe care o am s-a stricat mini-termostatul de pe circuitul de incalzire, deci a ramas fara incalzire. Trebuie sa vina in ianuarie. Am mai luat oringurile de la injectoare si vreau sa curat injectoarele cu ultrasunete. Trebuie sa imi vina in ianuarie si cele 6 garnituri de admisie aer dintre galeria de admisie si cilindri. Vreau sa schimb din nou garnitura de la capacul de la tacheti, pentru ca din moment ce am putin ulei pe langa bujii, inclin sa cred ca a fost montata prost. Ma gandesc sa-i schimb si sonda lambda cu una BMW originala, am pus acu 2 ani una universala Bosch, si o banuiesc ca nu isi face treaba ca lumea, prin prisma consumului ridicat si a faptului ca evacuarea miroase a benzina nearsa cand forjez. Capacul pe unde pui ulei e al doilea original pe care il cumpar, anul trecut l-am mai cumparat o data si vad ca a inceput iar sa arunce cu ulei pe la el. Cam astea ar mai fi... 2 au fost la numar defectiunile care m-au facut sa nu ma mai pot deplasa cu masina, necesitand tractare. - in 2007 mi-a murit pompa de benzina. Eram pe langa casa, tocmai plecasem, am mers un pic si motorul s-a oprit si nu mai pornea. Desi era prima oara cand se strica, am intuit corect ca era pompa de benzina. - in 2008 mi s-a spart un furtun mare de antigel de sub admisie si mi-a curs jumate din antigel, a trebuit sa astept dupa el, ocazie cu care am mai cumparat inca 2 furtunase de antigel aflate tot sub galeria de admisie. S-a intamplat din fericire tot pe langa casa, de data asta cand ma intorceam acasa. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:29 AM |