![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu am vazut-o odata
![]() nu arata ft rau ai rezolvat cu aripa aia din spate? ce jante mai ai ? Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. 9000 ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
In mare am schimbat cam totul cu piese BMW sh, respectiv piese BMW noi sau pe producator. Le-am schimbat pe parcursul a 2 ani si ceva.
Repere mari schimbate: faruri, cardan, diferential, caseta de directie, arcuri, amortizoare, flanse amortizoare, jante, parbriz (de 3 ori), catalizatoare, toba intermediara, toba finala, 1 planetara Upgradeuri: scaune fata M5, proiectoare, semnale albe fata, stopuri spate cu semnal alb, instalatia de spalat faruri (+ toate duzele noi), aer conditionat, oglinzi incalzite, perdeluta electrica spate, oglinda retrovizoare automata, parasolare luminate, lampile interioare cu lumina de citit, maneta si manson frana de mana din piele. Am mai schimbat: curea agregate si rolele intinzatoare, pompa servodirectie, furtune servodirectie, pompa apa, termostat (de 2 ori), capac termostat, electrovalvele de incalzire (cred ca s-au stricat iar), furtune de apa, furtune de aer, pompa benzina, furtune de benzina, bobine, bujii, garnitura capac tacheti, sonda lambda, sonda dubla 90/98 grade din radiator, rotita 0.1.2.3.4 de la A/C, puntea spate, elementele de directie de la puntea fata: bascule, capete de bara, bara intermediara, semi-caseta, bielete antiruliu (majoritatea de 2 ori), discuri de frana fata, discuri de frana spate, set de reparatie la amortizoarele de la etrieri, simering de palier, simeringuri cutie, simeriguri diferential, set ambreiaj (de 2 ori), flansa cardan, rulment cardan, cap cardan, tampoane cutie (de 2 ori), incuietoare torpedou (de 2 ori), macara usa dreapta fata, motorasul inchidere usa dreapta fata, intrerupatoarele de la usi, zeci de cleme si clipsuri, becuri Philips NightGuide 3in1 la faruri, becuri proiectoare, becuri argintii pt semnal alb, toate becurile din bord si comenzi ale bordului. Imbracat volan in piele, lipit si retusat fetele de usi, retapitat plafon, retapitat polita spate, maner schimbator piele, manseta schimbator piele (de 2 ori), ornamente interioare de prag Vopsit integral, plus embleme fata-spate, bandouri, capacele din bara fata, capacul mic din bara spate (de 2 ori), balamaua usitei de la rezervor. Spalat tapiteria si tot interiorul, portbagajul de vreo 3 ori. Nimicuri, cum ar fi: cutie de depozitare in roata de rezerva, tavita pentru portbagaj, folie protectare pentru faruri si proiectoare Accesorii: bare transversale pentru plafon, 2 suporti bicicleta. Un set de placute fata-spate, ulei pentru diferential (de 2 ori), ulei pentru cutie (de 2 ori), lichidul de frana si antigelul de mai multe ori, mai multe stergatoare, inclusiv OEM. Geometria cred ca am facut-o de vreo 10 ori, cum schimbam un brat, luam o groapa de mi se parea mie ca trage nu stiu cum ii faceam iar geometria. Sunt obsedat cu geometria asta. ... mi-a luat ceva timp sa ma gandesc cam tot ce am schimbat, sigur am uitat unele chestii, deci in afara de motor si cutie si tabla si bancheta spate am schimbat cam tot (chiar si portbagajul, si ala e schimbat) Acum sunt la faza cu montatul perdelutei electrice, e demontat tot ce e in spate, bancheta spate, polita spate, centuri, stalpii laterali spate. Masina arata binisor zic eu si merge bine pentru cei 330 de mii de km. O sa scriu mai pe larg si o sa pun si poze, trebuie sa imi fac timp pentru asta. Pacat ca e doar un 525 si nu un M. This post has been edited by Piovra: Dec 27 2008, 06:23 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 01:48 AM |