![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Um, din cunostintele mele cifra dupa W reprezinta un prag de temperatura (superioara) pana la care uleiul respectiv isi pastreaza proprietatile. Deci practic diferenta intre 10W30/40 si 10W60 (de aici si diferenta de pret) este ca 10W60-ul ofera protectie mai buna la temperaturi ridicate ale uleiului, pe cand la rece proprietatile raman la fel. Cel putin asa explica oamenii pe castrol.com. Daca gresesc rog pe cineva sa ma corecteze.
Cat eram aspirat mergeam cu 10W40 Mobil si nu avea nici o greata, chiar mi se parea ca se arde mai greu decat castrol. Acum nu prea imi mai vine sa risc cu W40. ![]() Dupa destui kilometri in care am mers aspirat si cu 10W40 Mobil si cu 10W60 dupa care turbat doar cu 10W60 motorul (cel putin partea superioara) arata ca in ziua in care l-am luat. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:17 AM |