![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Dupa cum spune si titlu....a murit dintr-o data....merge doar pe vit 4....curios e ca am pornit masina si am umblat la comutator si mergea, dar pana am ajuns la birou nu mai mergea decat pe vit4....trebuie schimbat sau il rezolv altfel?
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
si la e30 e la fel ca la e28 .se scoate motorul aerotermei prin fata. problema cu mers pe ultima treapa e de la rezistorul comutatorului de viteze al aerotermei,p[t care trebuie sa dai calutul dintre scaune jos,si e undeva in dreapta coloanei de la volan,pana in robinet. daca vrei sa schimbi aeroterma,pot sa te ajut ,de curand am facut asta la a mea,doar sa am timp si sa nu fie exagerat de firg afara.
This post has been edited by ionusunt: Dec 24 2008, 12:20 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:56 AM |