![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Te felicit pentru munca si efortul sustinut cat si pentru rezultat.
Imi pare rau totusi daca spui ca nu a meritat ![]() Este pretul pe care-l platim pentru toti proprietarii de le-au avut masinile astea ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nu a meritat in sensul ca am "cheltuit" foarte mult timp ca sa zic asa, si spre deosebire de bani, timpul doar trece, nu vine. Asa ca rezultat, sunt multumit acum de fiecare data cand ma urc in masina, de fiecare data cand o vad parcata, de fiecare data cand ii turez motorul
![]() Acum am bancheta spate, spatarul, centurile din spate si planseul din spate in casa, am o perdeluta electrica pe care vreau sa o montez, i-am decupat si locul butonului in consola, partea din spate. Am teoretic tot ce-mi trebuie sa montez perdeluta, toate cablurile tot, am si instructiunile de la BMW, trebuie doar sa ma apuc. Perdeluta am luat-o prin iulie, am zis ca poate fac o treaba cu ea pe caldura aia, dar nici pana acum nu am pus-o. ![]() Eu intre faruri smoked si haine as alege haine ![]() Later Edit: De fapt de ce zic ca nu a meritat... mi-ar fi placut sa am un E34 de Germania, unul calumea si intretinut, si mai mult sa il conduc decat sa il repar. In 2006 inainte de UE era cam exclus sa cumperi din Germania, doar cu recarosare si era bataie de cap, iar dupa cu taxa de prima inmatriculare era iar cam exclus, o perioada nu eram hotarat daca sa tin, ma gandeam poate sa iau un E39, iar cand m-am apucat de reparat am zis ca nu merita sa cumpar altceva acum ca am reparat-o pe asta, si tot se mai strica ceva sau doar imi facea mie impresia ca nu merge cum trebuie si uite asa am ajuns sa o vopsesc acu 2 luni, ca dupa aia sa constat ca oalele spate erau un pic crapate la un surub si tot asa si tot asa. ![]() This post has been edited by Piovra: Dec 23 2008, 12:01 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:30 AM |