![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da, cand am vrut sa cumpar niste jante de la tine
![]() Masina avea linie intr-adevar de cand am luat-o, dar avea vreo 3 nuante de albastru pe ea. Cu aripa am rezolvat abia anul acesta, acum 2 luni, cand am vopsit toata masina. Jante am asa: - unele pe 15 pe care scrie pe spate OZ - Made in Italy, cu care am cumparat masina si pe care le folosesc iarna; arata in genul asta: ROUND-SPOKE STYLING (STYL.18) Cauciucuri am unele SH cumparate in 2006 de la Autosoft, pe vremea cand era inca permisa comercializarea anvelopelor SH. Mai merg iarna asta, dupa care trebuie altele. - unele pe 16 de E39 originale, pe spate scrie BMW - Made in Germany, le-am luat in Germania de pe ebay.de cu 400 EUR cu 2 cauciucuri bune si 2 mai uzate pe care le-am schimbat dupa o perioada cu unele noi BMW LIGHT ALLOY WHEEL, RADIAL SPOKE 48 Acum cauciucurile de vara pe fata sunt GoodYear Eagle F1 225/55/R16 si pe spate ce mi-a dat neamtul Pirelli P6000 225/55/16. Am cumparat chiar si o roata de rezerva de tabla, cu cauciuc bun, ca ce era in masina era o porcarie prea lata si nu imi placea cum sta in portbagaj. Banii i-am bagat in piese necesare, piese nenecesare (upgradeuri) si manopera de mecanica / tinichigerie / vopsitorie / detailing, o sa enumar cam ce am schimbat si pus la ea. La un moment dat am renuntat sa mai tin socoteala.. Ce am facut singur, am demontat / montat tot ce inseamna interior, de la bord pana la plansa spate, si am montat instalatia de stropit faruri. Am mai schimbat singur bobine de bujii, filtre, furtune, robinetii de caldura. La restul am apelat la diversi. Partea mai proasta era ca trebuia sa stau sa ii supraveghez sa nu faca prostii / rupa cleme / sa puna totul la loc etc Daca e sa trag o linie, pot sa spun ca nu a meritat cheltuiala, adica masina era chiar chinuita din toate punctele de vedere, totul era uzat, uzat si foarte uzat pe ea. S-a rupt firul cand am hotarat in martie 2008 sa ii montez A/C, ca nu avea, atunci ar fi trebuit sa o vand si sa-mi iau altceva, ca de atunci am pierdut foarte mult timp cu ea, pe langa banii bagati. O sa imi fac timp sa organizez pozele si sa le uploadez si o sa pun o lista cu tot ce am inlocuit. Masina e intr-o stare buna acum zic eu, dar sunt constient ca in orice moment poate pica orice piesa. This post has been edited by Piovra: Dec 21 2008, 03:25 AM |
||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 01:00 AM |