![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
poate sa spune cineva tot ce trebuie schiumbat la un e28?
ma refer la bucsi, capete d bara......da sa mi zica exact ce anume, ca vrea taicamiu sa i skimbe tot la e28 -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Suportii motor si cutie - mie imi batea td-ul in bara de conexiune din cauza unui tampon lasat.
Brate inferioare cu pivoti si bucsi Brate superioare cu pivoti si bucsi. Astea de mai sus pot sa vin cu tot cu bucsi deja. Pe cele inferioare le-am vazut doar cu bucsi deja montate la pachet. Bielete antiruliu fata Bielete antiruliu spate, daca ai bara stabilizatoare spate. Astea se duc mai greu, mai degraba se rup daca se freaca de cablul de frana de mana (care mai sare din clemele lui). Capete de bara. Bucsa de semicaseta Bara de conexiune Bucsi mari punte spate. Bucsile de bascula (astea trebuiesc schimbate cam la 50-100 de ani) Bucsa de la diferential. Eu am schimbat-o degeaba la TD, cu toate ca arata urat, n-avea nimic. Flanse amortizoare fata. Flanse amortizoare spate. Bucsile de la barele stabilizatoare. Nota de plata ar fi cam 30 mil. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
Suportii motor si cutie - mie imi batea td-ul in bara de conexiune din cauza unui tampon lasat. Brate inferioare cu pivoti si bucsi Brate superioare cu pivoti si bucsi. Astea de mai sus pot sa vin cu tot cu bucsi deja. Pe cele inferioare le-am vazut doar cu bucsi deja montate la pachet. Bielete antiruliu fata Bielete antiruliu spate, daca ai bara stabilizatoare spate. Astea se duc mai greu, mai degraba se rup daca se freaca de cablul de frana de mana (care mai sare din clemele lui). Capete de bara. Bucsa de semicaseta Bara de conexiune Bucsi mari punte spate. Bucsile de bascula (astea trebuiesc schimbate cam la 50-100 de ani) Bucsa de la diferential. Eu am schimbat-o degeaba la TD, cu toate ca arata urat, n-avea nimic. Flanse amortizoare fata. Flanse amortizoare spate. Bucsile de la barele stabilizatoare. Nota de plata ar fi cam 30 mil. imposibil....la 30 de milioane ajungi daca schimbi toata suspensia....de la telescoape,arcuri,pana la ultima bucsa.... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
Cam astea ar fi preturile la aproape toata suspensia...:
- brat inferior stanga + dreapta - 300 lei Swag - brat superior stanga + dreapta - 700 lei Lemforder - brat directie central + bieleta directie stanga - dreapta - 500 lei - Swag - bucsa semicaseta directie - 50 lei Swag - bucsa punte spate stanga + dreapta - 120 lei Swag - bieleta antiruliu fata stanga + dreapta - 160 lei Swag - bieleta antiruliu spate stanga + dreapta - 80 lei Swag - suport cardan (cu tot cu rulment) - 150 lei - Swag - cuplaj cardan - 150 Swag in total vine undeva la 2200 de lei,dar cred ca nu trebuie sa fie neaparat atit de mult, de exemplu bratele se pot refolosii daca sunt pivotii buni,reparatia costa undeva la 30-40 % din valoarea bratelor (bucse + manopera), cred ca am mai omis cateva chestii marunte dar in mare cam asta ar fi, telescoape + arcuri costa undeva intre 800 si 1500 lei,depinde de calitate. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd July 2025 - 04:30 PM |