![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
poate sa spune cineva tot ce trebuie schiumbat la un e28?
ma refer la bucsi, capete d bara......da sa mi zica exact ce anume, ca vrea taicamiu sa i skimbe tot la e28 -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Depinde de unde le iei (ca poti sa ai discount 20-30%
![]() Stiam ca un brat superior cu bucsa si pivot, Lemforder e 300-350 ron. Numai unul. Pai pentru numai o parte din suspensie am dat ~1000ron: - amortizoare spate Monroe - magazin - amortizoare fata luate la superoferta - de la poarta fabricii - o pereche de arcuri spate, destul de banale, Suplex - magazin Am avut si eu superoferta, toate cele 4 brate fata cu 500ron. S-a ales praful de pivotii bratelor inferioare dupa 6 luni. Parca erau programati, au picat impreuna. Ma mir ca bratele superioare inca sunt ok. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd July 2025 - 07:08 PM |