IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Revizie E28, articulatii
edutxu
post Dec 11 2008, 05:47 PM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



poate sa spune cineva tot ce trebuie schiumbat la un e28?
ma refer la bucsi, capete d bara......da sa mi zica exact ce anume, ca vrea taicamiu sa i skimbe tot la e28



--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Dec 11 2008, 07:59 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Suportii motor si cutie - mie imi batea td-ul in bara de conexiune din cauza unui tampon lasat.

Brate inferioare cu pivoti si bucsi
Brate superioare cu pivoti si bucsi.

Astea de mai sus pot sa vin cu tot cu bucsi deja. Pe cele inferioare le-am vazut doar cu bucsi deja montate la pachet.

Bielete antiruliu fata
Bielete antiruliu spate, daca ai bara stabilizatoare spate. Astea se duc mai greu, mai degraba se rup daca se freaca de cablul de frana de mana (care mai sare din clemele lui).

Capete de bara.
Bucsa de semicaseta
Bara de conexiune


Bucsi mari punte spate.
Bucsile de bascula (astea trebuiesc schimbate cam la 50-100 de ani)
Bucsa de la diferential. Eu am schimbat-o degeaba la TD, cu toate ca arata urat, n-avea nimic.

Flanse amortizoare fata.
Flanse amortizoare spate.

Bucsile de la barele stabilizatoare.


Nota de plata ar fi cam 30 mil.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
enculescusorin
post Dec 18 2008, 09:12 PM
Post #3


beemwe - ist
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 4-February 07
From: Drobeta Turnu Severin
Member No.: 606
Car: 320i E36 coupe
Engine: m50b20 S2



CITAT(TiL @ Dec 11 2008, 07:59 PM) *
Suportii motor si cutie - mie imi batea td-ul in bara de conexiune din cauza unui tampon lasat.

Brate inferioare cu pivoti si bucsi
Brate superioare cu pivoti si bucsi.

Astea de mai sus pot sa vin cu tot cu bucsi deja. Pe cele inferioare le-am vazut doar cu bucsi deja montate la pachet.

Bielete antiruliu fata
Bielete antiruliu spate, daca ai bara stabilizatoare spate. Astea se duc mai greu, mai degraba se rup daca se freaca de cablul de frana de mana (care mai sare din clemele lui).

Capete de bara.
Bucsa de semicaseta
Bara de conexiune


Bucsi mari punte spate.
Bucsile de bascula (astea trebuiesc schimbate cam la 50-100 de ani)
Bucsa de la diferential. Eu am schimbat-o degeaba la TD, cu toate ca arata urat, n-avea nimic.

Flanse amortizoare fata.
Flanse amortizoare spate.

Bucsile de la barele stabilizatoare.


Nota de plata ar fi cam 30 mil.

imposibil....la 30 de milioane ajungi daca schimbi toata suspensia....de la telescoape,arcuri,pana la ultima bucsa....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th July 2025 - 01:09 PM