![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Postez aici desi masina mea e e12,motorul e de e28 dar am injectia de la e34 lui mehigh
![]() am pus injectia motronic de la e34 lui mihai si mecanicul mia zis ca motoru a avut si sonda lambda la origini desi mehigh nu a avut vreo urma de sonda la esapament mufa pt sonda exista pe cablaj aici la compartiment motor aproape de parbriz mecaniul mia zis ca toate m20 motronic au fost cu sonda si ca sa vin zilele viitoare sa mi puna sonda ca are el una si ca o sami consume si mia putin cu sonda pareri ceva?nu daca intr-adevar o sa consume mai putin ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Daca ai luat istalatia de pe un e34 atunci trebuie sa fie motronic 1.3. Iti dai seama foarte usor daca te uiti la calculatorul de injectie care trebuie sa fie cu 55 de pini.
Daca e asa trebuie sa ai sonda lambda, functioneaza si fara dar nu bine, si o sa ai consumul cam mare. Daca calculatorul nu gaseste sonda de oxigen intra in bucla inchisa si merge cu un AFR de 14,7, care nu te avantajeaza la demaraje si nici la consum. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 05:59 AM |