![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Simptoma unui filtru de polen imbacsit: nu mai baga aer calumea pe nici o gura de ventilatie.
Unelte necesare: o surubelnita cruce si o tubulara de 8 (posibil sa nu fie nevoie, la mine a fost) - Se deschide torpedoul. In partea de sus are 2 suruburi (fig.5-6). Apoi mai sunt 2 suruburi in spatele celor 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.7). Astea mi-au dat cea mai mare bataie de cap. Trebuie o surubelnita mai subtire sa intre printre grile. Nu e problema daca raman suruburile in gura de ventilatie pt ca or sa cada cand iese torpedoul. Mai sunt 2 suruburi in partea de jos a torpedoului, care prind si placa de sub el (fig.8) ps: Becul nu este necesar sa il dati jos (fig.3-4) pt ca are firul destul de lung si nu incurca cand scoateti torpedoul. - Se scoate toata bucata care contine torpedoul si cele 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.9) si se lasa in jos.. - Se scoate conducta de ventilatie care duce spre picioare. (fig.12). Are in partea de sus o clema de plastic care o tine fixa (fig.11) - In spate e un tablou cu relee si multe fire.. (fig.13). Eu n-am reusit sa dau releele jos de pe suport (nu m-am prins cum se scot + ca era intuneric) asa ca am demontat suportul cu totul. Este necesara cheia tubulara de 8. - Apoi se vede un fel de rotita (fig.14) de care se invarte si iese. Asta este capacul filtrului. Dupa ce se inlatura se vede filtrul. Sa il trageti usor ca e plin de praf si de frunze&ganganii ![]() - Cel nou e perfect drept, dar daca il studiati o sa vedeti ca are niste puncte care se rup sa-i permita sa se curbeze. Nu intra in carcasa daca nu sunt rupte punctele alea.(fig.16). - Se introduce la locul lui si se urmeaza pasii inversi demontarii.. La montaj cele mai mari batai de cap mi le-au dat capacul filtrului (fig.17) si cele doua suruburi din spatele gurilor de ventilatie (15 min am stat sa il pun pe ultimul ![]() Timp de lucru: ~30min. Later edit: Nu dati drumul la ventilatie cand nu e filtrul pus. Eu eram curios daca din cauza filtrului nu baga aer si am dat drumul pe viteza 4 si tot praful de acolo mi-a intrat in fata ![]() |
|||
|
||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
ps: Becul nu este necesar sa il dati jos (fig.3-4) pt ca are firul destul de lung si nu incurca cand scoateti torpedoul. La tine probabil lipseste ceva, sub bec exista un surub de 10 care tine torpedoul prins de bord. Iti arata si in poza 4. o tubulara de 10. Daca nu-l scoti pe ala (cand il ai) nu-ti iese torpedoul.. bine, depinde cat de puternic esti ![]() Si ce e curios, cand deschizi usa la torpedou, eu am 4 suruburi vizibile: 2 sus (de care ai vb si tu) si 2 pe la jumatetea verticala a usii (pe curbura). P.S.: Ca sa iti intre capacul filtrului repede, dupa ce bagi filtrul nou, trebuie sa-l apesi in directia schimbatorului de viteze, astfel incat sa poti baga varful degetelor intre filtru si partea din spate a carcasei filtrului. Capacul de la filtru are 2 tepi grosi care trebuie sa intre in locul ala.. (plus inchizatorul capacului) -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 04:24 AM |