![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Baieti poate ma ajuta cineva si pe mine cu directia....i-am pus servo de pe un rechin 520 si de la inceput a mers mai greut.Rotile pe fata sunt 205/60/15.Problema nue ca se misca greut ci ca nu are un punct volanul unde sa stea drept daca ma intelegeti. Si daca iau o curba volanul revine dar nu la pozitia de drept.Daca merg pe autostrada cu 110 sau orice viteza daca iau putin stanga ,merge numai spre stanga, nu mai revine ceea ,si asa ma face sa obosesc dublu la orice drum.Mentionez ca la caseta de directie normala nu facea asa.Si mai e ceva ...dimineata cand e mai rece uleiul merge fff usor directia dar tot nu revine.MS
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 01:17 AM |