![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am fost cu E12 le pana la Predeal so pot spune ca a mers ca uns cu o mica exceptie(din vina mea).Deoarece am ramas noaptea acolo si a fost frig uleiul din motor s-a ingrosat si mi-a aruncat garnitura de la filtrul de ulei afara .Pana sa-mi dau seama au curs cam 2.5 litri din motor.Asta s-a intamplat numai din cauza ca nu am avut cheie de filtru si l-am strans la mana.Asa ca sa-mi fie invatatura de minte si cei ce citesc poate nu vor face aceeasi greseala.
In schimb am mers la intoarcere numai 140-150 si asta m-a bucurat foarte mult k nu m-a lasat in pana(in afara de faptul ca am ramas impotmolit ...am plecat la munte ca orbii...fara caucioace...dar s-a rezolvat in sfarsit) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 10:02 AM |