![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 24-November 08 Member No.: 2,356 Car: E46 Engine: M74 2.0 110KW ![]() |
Buna ziua tuturor,
Am patit urmatoarea chestie ciudata. Afara frig, 4 - 5 grade, viteza .... pana acuma acul la temperatura era fix la 90 grade, acum culmea acul scade catre rece, sta undeva pe la jumatate, dar in partea stanga, catre rece (albastru) si nu imi pot explica de ce. In oras, daca merg ( viteza mica ) acul imi sta lipit la 90 grade, cum merg mai tare, cum incepe sa scada temperatura... Aveti vreo idee? a patit cineva ceva de genu? Multumesc anticipat. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
@Meghido: schimba termostatul
@TIL: acul din bord e ft sensibil la modelul tau de masina (la fel era si la e23) si de aceeia simte toate fluctuatiile de temp @cristic: da, la urs exista, la e46 nu, poate la cele fabricate pt polul nord ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 08:32 AM |