![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
are cineva idee cum pot sa fac sa comand?achizitionez asa ceva http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=bmwE307
unde sa ma adresez??? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da, ma rog, mie fk nu prea mi-a inspirat niciodata incredere. Dupa cum mi-a zis cineva o data (defapt Christache cred ca mi-a zis), daca vrei sa iei o masina de spalat buna, iei masina de spalat de la unii care fac numai asa ceva. Nu de la unii care fac si servetele si faruri, stopuri, suspensii, produse alimentare s.a.m.d.
![]() Eu dupa principiul asta merg. Aici nu e vorba neaparat de calitate ci de nivelul de zgomot. Am auzit borla de toate felurile si oracaie prea rau. O toba sport/freeflow _adevarata_ se aude doar atunci cand trebuie sa se auda si cum trebuie...nu sa se auda...TARE ca tare se aud si alea din targ de 2mil. ![]() La mine cu finala SS de M3 E30 se auzea cu totul altceva decat un 4cyl fara sa innebunesti de cap sau sa partzaie ca toti dracii, tipic pentru 4cyl. Diferentele de pret se regasesc in multe laturi ale produselor. Nu cred ca are rost sa tin acum un curs intreg despre modul si criteriile de proiectare al tobelor freeflow/sport. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 07:03 PM |