![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am dus azi jantele la sablat. L-am rugat pe nenea de acolo sa sableze putin ca sa-l filmez. Nu prea se vede in film, dar cand am inchis lumina ieseau scantei. Si acum am nisip in ochi
![]() http://www.youtube.com/watch?v=EgLUUjNqOiM This post has been edited by butcky: Mar 25 2008, 04:11 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Am incercat eu cu Decantol, functioneaza bine pt suprefete drepte, deoarece dupa ce solutia actioneaza trebuie indepartata vopseaua cu un spaclu, cutit dupa caz; Pentru jante cum am eu, gen BBS cu faguri, e mai putin senzational rezultatul pt ca nu ai cum sa intri nici cu cutitul in toate cavitatile jantei.
Caut in continuare atelier de sablat, am auzit de ceva...verific saptamana aceasta si va anunt. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:26 AM |