![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cu parere de rau scot e 12-le pe piata.
masina e pe mana mea de 3 ani si sunt al 2-lea propietar in ro. in perioada asta s-au intamplat urmatoarele: schimbat motor de 2000 carb. cu 2300 jetronic. schimbat aripi fata cu unele noi (se poate vedea in poze "before spray" vopsitorie vara trecuta, schimbat keder portbagaj cu unul nou (factura 1 900 000 lei) de curand: vasco noua, pompa apa noua, termostat nou, curea alternator 9, amortizoare spate noi-bilstein. masina are inchidere centralizata, oglinzi electrice, geam sofer electric. cam astea ar fi partile bune, cele mai putin "albe" ar fi: motorul nu e omologat, itp-ul expira in august 2008-am factura pt. montaj autorizat. tot el, motorul, e plin de viata, dar de la un timp a inceput sa-i placa uleiul ![]() daca imi aduc aminte ceva imp. de mentionat o s-o fac pe parcurs. am pus si poze, dar cel mai bine se vede la fata locului in dr. Taberei- sunt colegi de forum care cunosc masina. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 12:27 PM |