![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
dupa cum a anuntat fratimiu pe topicu de la ix, mi-am luat un e34 525tds din 1995. masina am luat-o de la un nene pe care l-am gasit pe autovit.ro, avea vreo 40 de ani tipu. are 190 de mii de km, revizii facute la bavaria si filaret, omu a pus numai castrol magnatec in masina. ca optiuni: geamuri electrice fata, oglinzi incalzite si heliomate, clima dubla, faruri xenon, scaune recaro, trapa, 2 airbaguri si bineinteles servo si abs (care nu prea-s optiuni
![]() ![]() ![]() am uitat sa mentionez ca are trusa de scule aproape completa (lipseste antifurtul de roti) si lanterna originala bmw. le: am pus pozele de pe autovit, ca telefonul meu nu pozeaza noaptea. sorry daca fac reclama sau ceva This post has been edited by ledocteur: Nov 21 2008, 08:08 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cica la M21 era problema asta.
Eu oricum nu prea cred, am avut un M21 vai de steaua lui, a murit "de batranete" (compresie muci, turbina dusa) dar probleme la garnitura sau la chiulasa n-a avut. L-am si fiert de cateva ori, din cauza problemelor la instalatia de racire si tot nu i s-a copt garnitura (asta pentru ca nu l-am lasat sa mearga cand fierbea). Asa ca daca ai grija sa-i pui ulei bun si racirea sa fie buna, n-ai griji. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 12:05 PM |