![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
||||||
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Acum pot scrie si eu in aceasta rubrica
In urma cu o saptamana am reusit sa-mi iau masina dupa care tanjeam de ceva vreme ![]() ![]() ![]() Sper sa va placa ![]() ![]() This post has been edited by adi.dima: May 8 2008, 12:14 PM |
|||||
|
||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Ba masina asta devine din ce in ce mai pe gustul meu..cel mai important la o masina de anii astia e sa aibe articulatiile schimbate si sa nu piarda ulei pe la toate furtunele
![]() Ce sa zic, mai trebuie bucse spate, garniturile de la capacele de diferentiale, simeringuri la cutie ca si acolo "sangera" saraca parca ![]() Poate pui mana si pe interiorul ala recaro de piele neagra de care imi ziceai si o sa fie un e34 foarte frumos si rar la noi...mie imi lua 5 zile sa schimb articulatia si la sfarsit de lene demontam si altele dupa care o lasam asa un timp sa se linisteasca ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:36 AM |