![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
1. care e temperatura minima pe care ar putea sa o aibe aerul in admisie la un motor cu turbina? ma gandesc la o solutie cu water-cooler, iar apa sa o racesc cu cuburi de gheata, e vreo problema daca e prea rece aerul?
2. care e cea mai buna solutie BUDGET de reglare a amestecului a.i. sa nu mearga prea bogat pana sa intre turbina? sa nu-mi spuneti injectie programabila. reuseste o resoftare bine gandita sa faca asta? vorbim de o presiune in admisie de aprox. 0.7 bar. 3. care ar trebui sa fie raportul de compresie "safe" pt a nu detona un 2.5 m20 la 0.7 bar? - ii rog sa raspunda pe cei care au avut experiente cu benzina 95 de la noi. 4. diametrul tevii de evacuare are vreun rost sa fie mai mare decat diametrul iesirii din turbina? am vazut ca se practica asta. 5. cand se scade compresia doar din garnitura de chiuloasa ce se face pentru ca sa cada bine la punct distributia? am citit pe alte situri ca ar fi problema cu asta. 6. e nevoie de garnitura mls pt turbo sau ar rezista si una normala? prezoanele de la chiuloasa de m20 (cele cu torxuri) sunt ok pt 0.7 bar sau ar trebui schimbate? 7. care e diferenta dintre bujiile "reci" si cele "calde", care cum se folosesc? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
vreau sa-mi pun m20, deocamdata fara turbo, doar refacut complet dar vreau sa-l pregatesc pt turbo. motorul il pun pe e21, e un m20b20 carburatie (asta e singurul pe care pot sa-l omologhez fara costuri prea mari) il alezez la 84mm si ma gandeam la combinatia linie de 2.7 si chiulasa de 2.5 am vazut pe net ca ar rezulta o compresie de aprox 8.4.
e buna ideea cu injectia de m50, o sa studiez problema. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 05:13 AM |