IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Intrebari / Discutii, legate de supraalimentare
Rotti
post Nov 17 2008, 12:03 AM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



1. care e temperatura minima pe care ar putea sa o aibe aerul in admisie la un motor cu turbina? ma gandesc la o solutie cu water-cooler, iar apa sa o racesc cu cuburi de gheata, e vreo problema daca e prea rece aerul?

2. care e cea mai buna solutie BUDGET de reglare a amestecului a.i. sa nu mearga prea bogat pana sa intre turbina? sa nu-mi spuneti injectie programabila. reuseste o resoftare bine gandita sa faca asta?

vorbim de o presiune in admisie de aprox. 0.7 bar.

3. care ar trebui sa fie raportul de compresie "safe" pt a nu detona un 2.5 m20 la 0.7 bar? - ii rog sa raspunda pe cei care au avut experiente cu benzina 95 de la noi.

4. diametrul tevii de evacuare are vreun rost sa fie mai mare decat diametrul iesirii din turbina? am vazut ca se practica asta.

5. cand se scade compresia doar din garnitura de chiuloasa ce se face pentru ca sa cada bine la punct distributia? am citit pe alte situri ca ar fi problema cu asta.

6. e nevoie de garnitura mls pt turbo sau ar rezista si una normala? prezoanele de la chiuloasa de m20 (cele cu torxuri) sunt ok pt 0.7 bar sau ar trebui schimbate?

7. care e diferenta dintre bujiile "reci" si cele "calde", care cum se folosesc?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Rotti
post Nov 17 2008, 10:59 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



kali merci pt raspunsuri. dc nu e tocmai eficient watercoolerul? intradevar se face de doua ori transferul de temperatura, aer-apa, apa-aerul din admisie, dar ma gandesc ca atunci cand am nevoie de putere racesc apa watercooler-ului, astfel obtin o temperatura mult mai mica decat cu un intercooler. bine, cred ca incep deja sa ma scarpin invers...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Nov 18 2008, 08:53 AM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



QUOTE (Rotti @ Nov 17 2008, 10:59 PM) *
kali merci pt raspunsuri. dc nu e tocmai eficient watercoolerul? intradevar se face de doua ori transferul de temperatura, aer-apa, apa-aerul din admisie, dar ma gandesc ca atunci cand am nevoie de putere racesc apa watercooler-ului, astfel obtin o temperatura mult mai mica decat cu un intercooler. bine, cred ca incep deja sa ma scarpin invers...

majoritatea water-cooler-lor de pe piata sunt niste prostii cu suprafata de transfer foarte mica, si cu eficienta scazuta la transfer (cam cum sunt intercoolerele stock de diesel : mici si ineficiente pentru aplicatii de putere mare)
nu cred ca esti dispus sa investesti intr-un watercooler klumea, dar daca vrei sa vezi cum arata, da un search pe net dupa "laminova" - sunt facute de Opcon, cei care fac si compresoarele de tip Twin-screw Lysholm
in plus, un water-cooler implica mult mai multe componente decit un intercooler (inclusiv piese in miscare - pompa de apa) - ceea ce creste probabilitatea ca ceva sa mearga prost ... sau , da, te cam scarpini invers
mai bine ne zici si noua ce anume vrei sa faci si unde vrei sa ajungi ... turbo pe M20 s-a pus in diverse pozitii si ai o baza buna de comparatie (sau sursa de idei despre ce au facut altii) = fa-l sa mearga intr-o forma "clasica" si dupa ia te poti gindi la imbunatatiri/ chestii "hi-tech" smile.gif


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2025 - 05:03 AM