![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
1. care e temperatura minima pe care ar putea sa o aibe aerul in admisie la un motor cu turbina? ma gandesc la o solutie cu water-cooler, iar apa sa o racesc cu cuburi de gheata, e vreo problema daca e prea rece aerul?
2. care e cea mai buna solutie BUDGET de reglare a amestecului a.i. sa nu mearga prea bogat pana sa intre turbina? sa nu-mi spuneti injectie programabila. reuseste o resoftare bine gandita sa faca asta? vorbim de o presiune in admisie de aprox. 0.7 bar. 3. care ar trebui sa fie raportul de compresie "safe" pt a nu detona un 2.5 m20 la 0.7 bar? - ii rog sa raspunda pe cei care au avut experiente cu benzina 95 de la noi. 4. diametrul tevii de evacuare are vreun rost sa fie mai mare decat diametrul iesirii din turbina? am vazut ca se practica asta. 5. cand se scade compresia doar din garnitura de chiuloasa ce se face pentru ca sa cada bine la punct distributia? am citit pe alte situri ca ar fi problema cu asta. 6. e nevoie de garnitura mls pt turbo sau ar rezista si una normala? prezoanele de la chiuloasa de m20 (cele cu torxuri) sunt ok pt 0.7 bar sau ar trebui schimbate? 7. care e diferenta dintre bujiile "reci" si cele "calde", care cum se folosesc? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
la benzine sunt importante 2 caracteristici: 1. puterea calorica 2. cifra octanica
"cit de bine trage" un motor este dat de o putere calorica mai mare , iar, in ciuda parerii generale - puterea calorica este cam invers proportionala cu cifra octanica ... sau, mai bine zis CO95 are o putere calorica ceva mai mare decit CO100 - de aia efix95 trage mai bine decit mol evo ... daca masina a fost facuta sa mearga cu CO95 ... pe de alta parte, cifra octanica ridicata duce la o rezistenta mai mare la detonatie/ autoaprindere si la o ardere mai curata - motiv pentru care este recomandata pentu motoarele supraalimentate, sau motoarele moderne aspirate cu rate de compresie mare si valori ridicate de avans ... un alt aspect este ca atit CO cit si puterea calorica se modifica prin aditivare ... iar in functie de aditivul/ cantitatea folosita se pot modifica radical caracteristicile combustibilului ... (de ex: poti obtine putere calorica mai mare la CO ridicat) eu folosesc oricare din cele 3 benzine mentionate cu un mers similar al motorului - atit sub boost cit si aspirat .. si as zice ca cea mai ok ramane petrom 99 (poate e efect placebo - ca e putin mai ieftina ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 09:03 PM |