![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Alte probleme au aparut la masinuta....i-am facut aeroterna deoarece la treapta 3 se invartea mai incet ca la treapta 1 si pentru o afurisita de siguranta am edsfacut jumatate de bord...aseara am iesit in oras si am ramas fara ambreiaj...mia intrat in carcasa de la cutie pistonasul de la pompa de ambreiaj si s-a blocat acolo si a ramas ambreiajul cum ar veni calcat.Cu ea patinand si fara ambreiaj am ajuns acasa .Acum am reparat dar pe viitor trebuie sa -mi iau alta pompa sau alt pistonas.O sa descarc pozele cu flansa si cu rulmentul sa vedeti ce a mai ramas din ele....Ce sa fac masina veche......ca sa mearga trebuie schimbat absolut tot fara exceptii....dar trebuiesc bani multi ptr asta
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 04:22 PM |