IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Intrebari / Discutii, legate de supraalimentare
Rotti
post Nov 17 2008, 12:03 AM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



1. care e temperatura minima pe care ar putea sa o aibe aerul in admisie la un motor cu turbina? ma gandesc la o solutie cu water-cooler, iar apa sa o racesc cu cuburi de gheata, e vreo problema daca e prea rece aerul?

2. care e cea mai buna solutie BUDGET de reglare a amestecului a.i. sa nu mearga prea bogat pana sa intre turbina? sa nu-mi spuneti injectie programabila. reuseste o resoftare bine gandita sa faca asta?

vorbim de o presiune in admisie de aprox. 0.7 bar.

3. care ar trebui sa fie raportul de compresie "safe" pt a nu detona un 2.5 m20 la 0.7 bar? - ii rog sa raspunda pe cei care au avut experiente cu benzina 95 de la noi.

4. diametrul tevii de evacuare are vreun rost sa fie mai mare decat diametrul iesirii din turbina? am vazut ca se practica asta.

5. cand se scade compresia doar din garnitura de chiuloasa ce se face pentru ca sa cada bine la punct distributia? am citit pe alte situri ca ar fi problema cu asta.

6. e nevoie de garnitura mls pt turbo sau ar rezista si una normala? prezoanele de la chiuloasa de m20 (cele cu torxuri) sunt ok pt 0.7 bar sau ar trebui schimbate?

7. care e diferenta dintre bujiile "reci" si cele "calde", care cum se folosesc?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
kali
post Nov 17 2008, 09:04 AM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



1. nu cred sa fie o temperatura minima - cu cit mai rece, cu atit mai bine. Sistemul cu racire cu gheata a fost folosit pt curse de VTM prin anii 80, dar cu intercooler, nu watercooler - din pacate nu e tocmai eficient ... un NX cooler aducind rezultate mult mai bune. Pt 0.7 bar pe M20 nu e chiar necesar - astia il foloseau pe impreza impinse la 500-600 de cai, cu peste 2.5 bari boost.
2. pt BUDGET e bun si un cip, numai ca electronica de M20 este foarte limitata ... poti lua in considerare un "upgrade" la motronic 3.1 (DME 400-405) de M50
3. merge 0.7 cu motorul stock cu benzina petrom 99 sau omv 100 sau mol evo; de ce sa risti cu CO95 cind ai la dispozitie la un pret decent benzina mai buna ?
4. are legatura cu notiunea de "back-pressure" ... turbinele opereaza mai bine cu presiune mai scazuta in evacuare (dupa turbina)
5. M50 are "cam-gear" ajustabil .. nu stiu la M20
6. la 0.7, daca amestecul e ok - ar trebui sa tina aia stock (eventul de pus una de reparatie sa mai scada usor compresia) ... si daca crapa dupa un timp - e mai bine decit sa crape chiulasa smile.gif
7. bujiile "reci" se racesc mai repede si nu mentin "hot spots" in camera de ardere ... daca bujiile sunt prea calde, pe de o parte apare riscul de "pre-ignition", iar pe de alta scade caliatea scanteii (ceea ce duce la misfire si intreruperi ale functionarii motorului sub boost); misfire apare si la bujiile reci - daca 'gap-ul' nu e corect.

This post has been edited by kali: Nov 17 2008, 09:07 AM


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2025 - 11:34 AM